Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz i wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacje o nowościach promocjach i produktach.
Program lojalnościowy

 

REJESTRACJA

 

  • Jak przystąpić do programu lojalnościowego?

Wystarczy, że zarejestrujesz się na pro-linen-shop.pl i dokonasz pierwszego zakupu, od tej pory zaczniesz zbierać punkty.

  • Dlaczego warto zarejestrować się i przystąpić do programu?

 Rejestracja pozwala na udział w programie lojalnościowym, w którym w zamian za zakup produktów Pro-Linen zdobywasz punkty, które możesz wymienić na dowolne nagrody.

 

GROMADZENIE PUNKTÓW

 

  • Co należy zrobić, aby otrzymać punkty?

 Punkty przyznawane są w zamian za:

- zakupy: za każdą wydaną złotówkę otrzymasz 500 punktów

- dodawanie (prawdziwych) opinii o produkcie - 10 000 punktów

- zapisanie się do newslettera - 10 000 punktów

 

  • Na co można wymieniać zgromadzone punkty?

 Punkty z programu lojalnościowego możesz wymienić na:

- dowolne pasze Pro-Linen,

- gadżety Pro-Linen,

- darmową dostawę.

 

ODBIÓR NAGRÓD

 

  • Jak dokonać wymiany?

Wymiany można dokonać w panelu klienta, po zalogowaniu się na swoje konto.

  • Kto pokrywa koszty dostawy produktów wymienionych za punkty?

Dostawę produktów wymienionych za punkty pokrywa klient. Produkty z wymiany mogą zostać dołożone do wysyłki wraz z kolejnym zamówieniem, jeśli nie spowodują wzrostu kosztów dostawy.

  • Jak odebrać produkt wymieniony za punkty?

Jeśli zależy Ci na szybkiej dostawie produktów wymienionych w programie lojalnościowym, napisz do nas maila na adres biuro@dtmhorses.com, w odpowiedzi dostaniesz informację o koszcie dostawy zamawianych produktów oraz o sposobie zapłaty.

 

Wymienione produkty możesz również dołożyć do nowego zamówienia, w tym wypadku podczas składania zamówienia prosimy wpisać w uwagach, informację o wymienionych produktach. Jeśli konieczna będzie dopłata do wysyłki, nasz pracownik skontaktuje się z Tobą.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl