Newsletter
Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera i jako pierwszy dowiaduj się o naszych specjalnych ofertach i promocjach.
Regulamin Programu Lojalnościowego

REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

1 DEFINICJE

  1. Regulamin – niniejszy regulamin Programu lojalnościowego organizowanego przez DTM Horses Dominik Ast, właściciel marki Pro-Linen
  2. Organizator – DTM Horses Dominik Ast, Bartoszowa 25, 57-160 Borów NIP 4970011756
  3. Program – program lojalnościowy prowadzony przez Organizatora, na podstawie którego Uczestnik może uzyskać określone produkty w zamian za uzyskane Punkty.
  4. Punkty – jednostki przypisywane do konta Uczestnika w Serwisie, uzyskiwane w zamian za zakup produktów oferowanych bezpośrednio przez Organizatora.
  5. Uczestnik – osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych lub osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, dobrowolnie korzystająca z usług Serwisu. Uczestnikiem może być również osoba o ograniczonej zdolności do czynności prawnych za uprzednia zgodą opiekuna prawnego.
  6. Sklep/serwis – sklep internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem pro-linen-shop.pl
  7. Rejestracja – dobrowolne podanie danych przez Uczestnika/Partnera polegające na wypełnieniu formularza dostępnego na łamach Serwisu

2 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Program Lojalnościowy jest organizowany i zarządzany przez DTM Horses Dominik Ast
  2. Program Lojalnościowy opiera się na zasadach zdobywania Punktów, gdzie w związku z realizacją zamówienia przez Użytkownika bądź innych działań. Punkty mogą być również przyznawane Uczestnikowi w związku z akcjami promocyjnymi.
  3. Uczestnikiem Programu może być każda osoba fizyczna, która ukończyła 16 lat, posiada co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych, uzyskała zgodę opiekuna prawnego i jest zarejestrowanym użytkownikiem serwisu www.pro-linen-shop.pl
  4. Uczestnik oświadcza, że zapoznał się z treścią warunków ogólnych, regulaminu korzystania z serwisu www.pro-linen-shop.pl oraz regulaminu dotyczącego Programu
  5. Informacje dotyczące Programu, Użytkownik może otrzymać na adres e-mail podany podczas rejestracji w serwisie www.pro-linen-shop.pl

3 PRAWA I OBOWIĄZKI ORGANIZATORA

  1. Organizator troszczy się o należyte działanie Serwisu oraz Programu o każdej porze.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo do zablokowania uczestnictwa w Programie przez Partnera w przypadku:
  • złamania zasad umowy oraz regulaminu;
  • podejmowania działań na szkodę Uczestnika, innego Partnera, Serwisu;
  • podawania nieprawdziwych danych;
  • podawania przez Partnera na stronie www informacji niezgodnych z prawdą lub sprzecznych z prawem;

     3. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji wymieniony produktów za punkty i ewentualnego odrzucenia zamówienia w przypadku powstania błędów technicznych w Serwisie.

4 PROGRAM I PUNKTY

  1. Program opiera się na zasadach sprzedaży premiowej, w ramach której za nabycie produktów lub usług Organizatora, do Profilu Uczestnika przypisane zostaną Punkty, które Uczestnik będzie mógł wymienić na produkty dostępne na Sklepie.
  2. Przyznawanie Punktów Uczestnikowi odbywa się na podstawie zrealizowanych i w pełni opłaconych zamówień u Organiozatora bądź wykonaniem innych czynności, za które można otrzymać Punkty. Informacja o ilości Punktów przyznawanych i czasie ich ważności w związku z realizacją zamówienia bądź innymi czynnościami będzie dostępna na stronie internetowej Programu.
  3. Punkty nie podlegają wymianie na pieniądze.
  4. Program może być ograniczony czasowo.
  5. Punkty mogą być przyznawane w ramach akcji promocyjnych prowadzonych przez Organizatora o czym Uczestnik zostanie poinformowany.
  6. Punkty za transakcje są przyznawane Uczestnikowi tylko za zrealizowane i opłacone zamówienia.
  7. Punkty zostają przyznane po wysłaniu zamówienia.
  8. Każda prawidłowo rozpoznana transakcja, za którą Uczestnik może otrzymać Punkty jest widoczna w historii transakcji.
  9. Jeśli transakcja zostanie anulowana, a punkty zostały już przyznane, wówczas mogą zostać one cofnięte. To samo dotyczy przypadków nadużyć lub błędnego zaksięgowania transakcji.
  10. Liczba zgromadzonych Punktów widoczna jest w Sklepie po zalogowaniu się Uczestnika w swoim Profilu.
  11. Zasady przyznawania Punktów, w tym w szczególności liczbę Punktów za realizację zamówienia, określa Organizator. Zasady te dostępne są w Serwisie

 5 WYGAŚNIĘCIE PUNKTÓW

  1. Jeśli nie postanowiono inaczej Punkty w programie www.pro-linen-shop.pl mogą zostać anulowane (wyzerowanie Konta) po upływie 12 miesięcy od ostatniej zmiany w saldzie konta ( przykład: usunięte punkty dn. 1.01.2022 zostaną ponownie automatycznie usunięte dn. 1.01.2023).  Również po upływie 12 miesięcy od ostatniego zalogowania się na konto w serwisie www.pro-linen-shop.pl może zostać cofnięty dostęp do Programu, a znajdujące się na nim punkty zostaną usunięte.

6 POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE ZWIĄZANE Z NALICZANIEM PUNKTÓW

  1. Zastrzeżenia dotyczące prawidłowości naliczenia Punktów lub kompletności zawiadomienia o stanie Konta mogą zostać przekazane w formie pisemnej na główny adres korespondencyjny bądź na adres e-mail biuro@dtmhorses.com
  2. Organizator rozpatrzy zgłoszenia reklamacyjne w terminie 5 dni od chwili zgłoszenia reklamacji, wskazując czy uznaje reklamacje oraz w jaki sposób zamierza ją załatwić lub informując o braku podstaw do uznania reklamacji wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska.
  3. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Uczestnika/Partnera  adres e-mail.
  4. W przypadku uznania reklamacji, Portal niezwłocznie podejmuje działania w celu realizacji jej treści 

7 ZAKOŃCZENIE PROGRAMU

  1. Organizator może zawiesić lub zakończyć Program Lojalnościowy. O takiej decyzji Uczestnik zostanie niezwłocznie poinformowany, przynajmniej na 30 dni przed zawieszeniem lub zakończeniem Programu. Informacja ta może zostać przekazana także na stronie internetowej Programu.

8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin jest dostępny pod adresem www.pro-linen-shop.pl
  2. Organizator dokona zmiany postanowień Regulaminu z ważnych przyczyn (np. nowelizacji prawa) po uprzednim poinformowaniu Uczestników/Partnerów poprzez publikację treści na adres email wskazany przez Uczestników/Partnerów. Zmieniony lub zmodyfikowany regulamin ma moc wiążącą, po spełnieniu pozostałych warunków przewidzianych prawem, jedynie dla stosunków prawnych powstałych po wejściu w życie zmian lub modyfikacji.
  3. Zmiany regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Uczestników/Partnerów korzystających z Serwisu przed dniem wejścia w życie zmian.
  4. Do wszelkich praw i obowiązków wynikających z niniejszego Regulaminu stosuje się prawo polskie.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl